fredag 13 april 2012

Ny Blogg!!!


Välkommen till min nya blogg! 
Tänkte att det var dax för en nystart i bloggvärden. 
I min tidigare blogg (www.omida.blogspot.com) har jag bloggat om mitt pysslande och denna blogg kommer säkerligen att handla om det samma + en massa mer.
Vi är i startgroparna för att bygga hus så det blir säkerligen en del om det oxå.

Vem är då jag?
Ida, 28 år, är gift med Joakim och tillsammans har vi 2 fina flickor, Moa 5,5 och Nova 4 år.
Vi bor idag i ett hus nån stans i skogen mellan Stenungsund och Ljungskile på västkusten.

I morgon bär det av tidigt. då ska jag åka till Falköping med ett glatt gäng och pyssla.
Ska bli så kul!
Väskorna är packade och jag tror att jag inte missat nått...

2 kommentarer:

  1. Åhh var det du som gjorde den fina namnskylten jag röstade på? Superfin!

    Kul att träffa dig i lördags!

    SvaraRadera
  2. tack! Va kul att du gilla den :-) Väldigt rolig träff tycker jag me :-) Hoppas att vi ses fler gånger!

    SvaraRadera