torsdag 19 april 2012

Mer Some odd girl

Jag gillar verkligen stämplarna från some odd girl. Dom är söta, bra att färglägga och så har dom mun :-)
Är lite trött på magnolior och hänglar som inte har munnar, försöker måla dit egna men jag tycker aldrig att jag lyckas.
Eftersom jag varit dålig sista veckan (ja egentligen förkyld i typ 3 veckor, men riktigt dålig alltså)så har det blivit mycket tid för pyssel. Dessa 2 kort har jag knåpat ihop av de senaste Sog (some odd girl) stämplarna.

 Papper från memory box och mme
staket die från memory box
färglagt med distresser


Stämplar Sog
Dies staket och svirl från memory box
blandade blommor och blad
Whachi tape
Spillbits papper så tyvär vet jag ej tillverkare på dessa
färgläggning med distresser.
Här har oxå symaskinen fått jobba lite!

Hoppas att du får en bra dag!
Ida

1 kommentar:

  1. Gillar din sköldpadde stämpel och alla kort du gjort med den. Härliga!

    SvaraRadera