måndag 16 april 2012

Falköping!

I lördags morse var vi ett glatt gäng som stuvade in oss i en bil och åkte upp till Falköping. Vi verkligen knödde in alla prylar i bilen, alla hade packat ner nödvändigheter till pyssel en hel dag och det blir ju ganska mycket prylar ;-)
Glada var vi, och jag var förkyld men det ignorerade jag denna dag, för hemma kan man ju inte vara när man sett fram emot denna dag så länge.
Väl framme insåg vi att vi tagit i med tiden, vi va lite tidiga men det gjorde inget!
Sedan började pysslet! Vi fick många roliga utmaningar och så var ju Helen där med hela butiken, Scrapfabriken, så vi kunde handla.
Jag köpte några stansar, lite papper, lite decos och några dies! Den butiken är verkligen i min smak. Bra saker till bra priser!
God mat serverades oxå under dagen! Helt otroligt vilken service.

Här kommer då det jag lyckades knåpa ihop
Först ut en väska till Alter utmaningen, minst en fjäril skulle sitta på alstret.

 Denna Lo till en skissutmaning

 Här har jag inspirerats av "att ha fötterna på jorden eller att sväva på moln"

detta kort är gjort efter sägningen: som ler och långhalm 

Och en liten lo som jag hann med bara för att!

Jag vill säga ett stort Tack till Helene och Monica som fixat detta så bra!
Jag längtar redan till nästa tillfälle!


4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad roligt att du kommit igång med bloggandet igen! Kortet med Sköldpaddan och Sniglen är så sött! Blir riktigt sugen på att skaffa blomdien du har använt.
    Håller med dig om träffen: Jätteskoj! Jag vet ju hur förkyld du var men tänk att du hade humöret uppe hela dagen ändå :)

    SvaraRadera
  2. Fina alster och fin ny blogg!!!

    SvaraRadera
  3. du var produktiv den dagen :)
    fina alster och en mycket fin färgläggning.
    sköldpaddekortet är ljuvligt gulligt.

    SvaraRadera