fredag 8 juni 2012

Trevliga nyheter

Gissa vad???...!!!



Jag ska få vara gäst dt åt Scrapfabriken i juli!!! 
Jag är så glad och mallig :-) Jag vann deras månadstävling i maj!
Tack söta Helene med Dt för att ni valde mitt kort <3





Idag ska vi på 6 års kalas åt Philip
Det ska bli riktigt kul för hela familjen! Vi lärde känna denna familj på föräldrakurs för 6 år sedan.
3 familjer från den föräldrakursen håller fortfarande kontakten, det tycker vi är jätteroligt, trots att vi nu inte bor på samma ort som vi gjorde förut.
Det är inte klokt va tiden går fort! nu är våra små bebisar redan 6 år!!!

Som odd girl stämpel, papper från Crate paper,, epoxy bubblor från Ephany crafts, Washi tape och bokstavsstickers från Autentique. Färglagt med distresser<3

1 kommentar:

  1. Grattis! Vilka fina saker du har i din blogg. Tack för titten hos mig :O)

    SvaraRadera