fredag 4 maj 2012

Student tider!



Parad i student kort. Alla dessa har jag gjort på beställning :-) kul kul!

Först ut en studentska jag maskat ihop av en studentmössa från october stamps och fina dancer från Sog.
färglagd med distresser, papper från memorybox och reprint, splatter stämpel från gummiapan, dies från memory box, marta stewart doly lace, och dymo text, och en epoxy dutt från epiphany crafts
Blomman hittade jag i mina gömmor.... vet inte tillverkare på den.


Nästa student är street dansare så då hittade jag denna passande stämpel från KennyK. inte nån student men passande ändå.
färglagt med distresser, text stämplad med magnetstämplar från making memories, papper från reprint och panduro, studentmössa urklippt från ett panduro papper, waschi tape, hydrageas blommor och halvpärlor.
sist ut en student från magnolia, färglagd med distresser, utstansad med 
spellbinders nestabilleties,
 linn utstansat men qk alfabete jaquline, fotohörnet oxå en qk die
 blommor från prima små blå blombrads
papper från panduro
och till sist en dymo remsa med datum :-)



Ha en bra kväll!!!
Ida

3 kommentarer:

  1. Åh, vilka snygga studentkort! Gillade alla tre. lite Lika, men ändå olika liksom. Pappret med prästkragarna var fint. Tjejen med dom stora örhängena var ju häftig. Kram på dig/christine

    SvaraRadera
  2. Snygga studentkort. Gillar det översta allra mest! Du är duktig på att maska ihop stämplar.
    /Jessika

    SvaraRadera